VSBfonds en Prins Bernhard Cultuurfonds steunen Symphonic Rock Night

Op zaterdag 16 november sluit het Barnevelds Philharmonisch Orkest het jubileumjaar van De Harmonie af met een prachtig concert op een unieke locatie. Het orkest maakt een bijzondere combinatie tussen Shostakovich en U2, en nog veel meer! Het orkest brengt samen met Tommie Christiaan en Floortje Smit een spetterende jubileumshow, in de unieke ambiance van Radio Kootwijk!

Om deze productie mogelijk te maken heeft De Harmonie een aanvraag voor financiële steun gedaan bij het VSBfonds en het Prins Bernhard Cultuurfonds, en ook toegezegd gekregen. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee, en daarom stellen we de fondsen graag aan u voor!

VSBfonds

VSBfonds ondersteunt initiatieven van en voor iedereen die actief wil meedoen aan de samenleving. In de vorm van donaties, praktische kennis en netwerken. Het fonds wil bijdragen aan de zelfredzaamheid en samenredzaamheid in ons land. Door sociale en culturele projecten te steunen en door studiebeurzen te verstrekken. Zodat iedereen zijn of haar plek krijgt in onze diverse samenleving en kan groeien, leren en leven met én dankzij elkaar. Vandaar het motto van het fonds: ‘Iedereen doet mee’.

Prins Bernhard Cultuurfonds

Het Prins Bernhard Cultuurfonds ondersteunt cultuur, natuur en wetenschap in Nederland. Met financiële bijdragen, opdrachten, prijzen en beurzen stimulert het fonds bijzondere initiatieven en talent. Jaarlijks worden er meer dan 3.500 projecten ondersteund.

Steun deze fondsen en maak cultuur mogelijk

De Harmonie is blij met de steun vanuit deze fondsen die Symphonic Rock Night mogelijk hebben gemaakt. Zonder deze steun zouden we als vereniging een dergelijke productie niet kunnen realiseren. Wilt u een bijdrage doen aan deze fondsen, om ook andere culturele instellingen te helpen? Klikt u dan op de logo’s van de fondsen.

Bestel snel uw kaarten!

De kaartverkoop verloopt voorspoedig. Wilt u deze avond, net als bijna 350 anderen ook niet missen? Klik hier en bestel uw kaarten!