Lid worden van De Harmonie

Meer dan muziek maken alleen!

Als je lid wordt van De Harmonie kies je voor meer dan muziek maken alleen! Je bent natuurlijk welkom op allerlei leuke en gezellige activiteiten, zoals een barbecue, feestavond, muziekweekeinden en voor kinderen een kamp of bowling avond. Bij De Harmonie maak je vrienden voor het leven!

Naast deze activiteiten ben je ook actief betrokken bij de vereniging door het doen van vrijwilligerswerk zoals bardiensten, ophalen van oud papier en meedoen met de Oud Veluwse Broodmaaltijd. Zo houden we onze vereniging gezond en kunnen we blijven genieten van samen muziek maken!

Gegevens lid

Gegevens inschrijving

Schrijf je in voor:

Strippenkaart?

Instrument:

Betaalgegevens

Hoe hebt u ons gevonden?

Ik ga akkoord met een maandelijkse incasso van De Harmonie voor contributie en eventueel lesgeld.
    Ik begrijp dat mijn inschrijving na een proefperiode van 2 maanden stilzwijgend definitief wordt gemaakt. Uitschrijven als lid kan alleen schriftelijk bij de secretaris van De Harmonie, via secretaris@deharmoniebarneveld.nl. Bij uitschrijving wordt een opzegtermijn van 1 maand aangehouden, ingaande op de laatste dag van de maand van uitschrijven.
    Ik heb de Privacy Verklaring gelezen en ben hiermee akkoord.

De contributie is voor 2024 vastgesteld op €31,49 per maand.

Lesbijdrage is voor 2024 vastgesteld op €58,00 per maand.

Leden onder 18 jaar betalen dankzij de stimuleringsregeling van de Gemeente Barneveld een lesbijdrage van €45,50 per maand.

Meer dan muziek maken alleen!