Maak muziek mogelijk

Draagt u De Harmonie een warm hart toe? Dan verwelkomen wij u graag als donateur, sponsor of lid van de Club van 100! Op onze site leest u alles over de mogelijkheden die er zijn om bij te dragen aan onze vereniging.

Met uw steun maakt u veel mogelijk. Zo kunnen wij onze muziekopleidingen van topkwaliteit blijven verzorgen en kinderen op een geweldige manier laten kennismaken met muziek.  Ook onderhouden we hiermee het instrumentarium om goede concerten te kunnen blijven geven. Hierdoor is de continuïteit van de vereniging, en dus van muziek in Barneveld, gewaarborgd. Kortom, dankzij uw steun raken wij niet uitgespeeld!

E-mail adres:

Aanhef:

Naam:

Adres:

Postcode:

Woonplaats:

IBAN:

Ik doneer:
    MaandelijksJaarlijks

Bedrag:

Hierbij machtig ik Muziekgezelschap De Harmonie Barneveld om het bovenstaande bedrag van mijn rekeningnummer af te schrijven.

* Als u €100,- per jaar doneert wordt u automatisch lid van de Club van 100.