Tutti Colore

Ik heb de Privacy Verklaring gelezen en ben hiermee akkoord.
    Meldt zich aan voor Tutti Colore bij De Harmonie.

Informatie

In het Tutti Colore orkest spelen kinderen op echte instrumenten om ze kennis te laten maken met muziek en het spelen in een orkest dat bestaat uit verschillende instrumenten. Zo komen de klarinet, dwarsfluit, trompet, trombone en de bariton aan bod. Er wordt lesgegeven door docenten van de Harmonie en de orkestmomenten staan onder leiding van Petra van Veldhuizen. Het zijn in totaal 16 lessen over een periode van 10 weken. De laatste 6 weken zullend de kinderen dus zowel les hebben op hun gekozen instrument als samenspelen met alle kinderen van de cursus.
    De cursus wordt afgesloten met een concert waarbij de kinderen laten horen wat ze geleerd hebben. Dit gaat in samenwerking met andere muzikanten van De Harmonie.

In oktober starten wij met een nieuwe cursus Tutti Colore!

Dag en tijd: elke dinsdag van 17:15-18:00

Data:

1, 8, 15, 22 oktober muziekcarrousel

week 45 t/m 49 les op instrument

week 47 t/m 49 ook tutti (met zijn allen)

dinsdag 10 december generale repetitie met echt orkest (19.00 aanwezig, 19.15-19.45)

woensdag 11 dec concert 19.00-19.45

• Les: overleg met vakdocent.
    • Kosten: € 105,-
    • Locatie: Theaterplein 1, De Harmonie