Klappen en stampen tijdens concert De Jonge Phil

Op zaterdag 24 mei 2014 geeft De Jonge Phil een gezamenlijk concert met het studieorkest van muziekvereniging Crescendo uit Baarn. De Jonge Phil maakt deel uit van Muziekgezelschap De Harmonie Barneveld en is de brug naar het Barnevelds Philharmonisch Orkest. Het thema van deze avond is ‘Young meets young’, wat betrekking heeft op de samenwerking tussen de twee opleidingsorkesten.

Beide orkesten zijn uitstekend in staat om een avondvullend programma te bieden en zullen dan deze avond laten zien. Op het repertoire staan onder andere ‘African Symphony’, ‘Copacobana’, ‘Pophits’ en muziek uit de film ‘The Lion King’. Dit is slechts een kleine greep uit het gevarieerde programma van deze avond.

Ook voor de kinderen in het publiek is er iets te doen. De Jonge Phil speelt ‘Boris’ uit ‘Wieger wordt wakker’ en daarbij mag geklapt en gestampt worden. Het wordt dus een leuke avond met veel actie!

Het concert begint om 20.00 uur en vindt plaats in de Toneelzaal van De Veluwehal. Kaarten zijn gratis te verkrijgen via opleidingszaken@deharmoniebarneveld.nl.