Het Barnevelds Philharmonisch Orkest gaat op reis!

Van 22 mei tot en met 25 mei is het Barnevelds Philharmonisch orkest te horen in verschillende steden van Belgiƫ. Na een periode van samen sparen en geld inzamelen, organiseren en repeteren vertrekt de bus met het orkest voor een lang weekend muziek maken en gezelligheid.

Op 22 mei zal het orkest een concert geven op de grote markt in Antwerpen. Zaterdag 23 mei opent het conservatorium van Brugge haar deuren om podium te geven aan het Barneveldse orkest. Zondag reist het orkest door naar Oostende en zij sluiten het weekend af met een concert in de St. Nicolaaskerk in Gent op maandag 25 mei.
Daarnaast heeft de reiscommissie haar best gedaan om een leuk en gevarieerd programma samen te stellen voor de vrije tijd die de orkestleden te besteden hebben tijdens deze muzikale mini-vakantie.

We bedanken iedereen die heeft bijgedragen aan de organisatie en/of (financiƫle) ondersteuning van deze reis!