Eerste concert Phil Good smaakt naar meer

Op zaterdag 25 juni 2016 debuteerde Phil Good, het nieuwste orkest van De Harmonie Barneveld, met een eerste concert op het Raadhuisplein in Barneveld. Dit smaakte duidelijk naar meer, want het orkest heeft besloten om het concert op woensdag 6 juli te herhalen, ditmaal in de kleine zaal van het Schaffelaartheater.

Op het programma staan diverse bekende muziekstukken. Ook begeleidt het orkest een zangeres, Martine Zwakenberg bij het nummer Mag ik dan bij jou. Het concert is gratis toegankelijk.

Phil Good uitgegroeid tot volwaardig harmonieorkest

Phil Good is de nieuwste toevoeging aan het aanbod van orkesten binnen De Harmonie. Phil Good is een volwassenenorkest met als doel gezellig samen ontspannen muziek te maken. Sinds de oprichting in seizoen 2015/2016 groeide Phil Good in korte tijd uit tot een volwaardig harmonieorkest met bijna veertig leden. Naast gevorderden en veteranen zitten er in het orkest ook veel muzikanten die op latere leeftijd een instrument hebben opgepakt.