De Jonge Phil meets Mickey Mouse and friends

Op 1 maart 2014 geeft De Jonge Phil een Disneyconcert in het Schaffelaartheater. De Jonge Phil maakt deel uit van Muziekgezelschap De Harmonie Barneveld en is de brug naar het Barnevelds Philharmonisch Orkest. Het orkest geeft deze avond een concert met als thema ‘Disney’ in samenwerking met Channah van Wingerden (finalist The Voice Kids 2012) en Balletschool Désirée Nillesen. De avond wordt gepresenteerd door de enige echte Mickey Mouse.

Op het repertoire staan onder andere nummers uit The Lion King, hits uit The Beauty and the Beast en liedjes als Heigh Ho en It’s a Small World. Dit is slechts een kleine greep uit het gevarieerde programma van deze avond. Het wordt dus een avond waarbij u niet stil kunt blijven (zitten)

Kortom, zet uw zangstem op, zing de koningsnummers mee en kom naar het concert. Met De Jonge Phil wordt deze avond gegarandeerd een Disneyland Celebration!

Het concert begint om 19.30 uur en vindt plaats in de kleine zaal van het Schaffelaartheater. Kaarten kosten € 8 en kunnen hier besteld worden.