Cursus Muzikale Verkenning gaat van start

Op 29 oktober is de Curus Muzikale Verkenning gestart met maar liefst 10 kinderen in de leeftijd 6 en 7 jaar. Een gemikste groep van jongens en meiden die vanmiddag stonden te popelen. In samenwerking met Muziekschool Barneveld vonden we docent Hester Moll. Zij wist met haar enthousiasme de groep bij de les te houden.

Doel van de curus is kinderen kennis te laten maken met de vereniging en het het harmonieorkest in het bijzonder. Tijdens de curus zullen de verschillende instrumenten en leden langs komen. Deze keer wordt de curus gegeven als dino editie.

Op deze site leest u binnenkort wanneer de volgende editie plaats vindt. Wilt u zich alvast aanmelden dan kan dat via marketing@deharmoniebarneveld.nl.