Vertrek dirigent Twan Stekelenburg

Onlangs heeft het bestuur Twan Stekelenburg laten weten op zoek te gaan naar een nieuwe dirigent voor De Jonge Phil. Twan stond sinds 2016 voor het orkest. Met zijn grote creativiteit zorgde hij voor verschillende hoogtepunten tijdens concerten van het orkest. Zodra de corona maatregelen het toelaten zal Twan afscheid nemen van de leden van het orkest.

Dat betekent dat we binnenkort gaan starten met het plaatsen van een vacature en kennis maken met kandidaten. We hopen dat we, indien de Corona maatregelen dat toelaten, we na de zomervakantie een aantal kandidaten aan De Jonge Phil te kunnen voorstellen, zodat de muzikanten ook hun voorkeur kunnen uitspreken. Tot het moment dat we een nieuwe dirigent hebben aangesteld neemt Lennart Rijks het stokje over. Zodra de Corona maatregelen het toelaten kunnen starten we natuurlijk met de repetities.