Beestenboel!

Op 6 april geeft De Jonge Phil een beestachtig leuk concert in samenwerking met het Jeugdfanfare orkest en het Jeugdslagwerkorkest van Muziekcentrum Lunteren!
Van Brother Bear tot Dance Monkey, alles komt voorbij!
Zien wij u op 6 april in De Veluwehal in Barneveld?
Kaarten verkrijgbaar via onze site!

Burgemeester bezoekt BPhO

BPhO 🎶

Gisteravond had het BPhO hoog bezoek! Niemand minder dan Burgemeester Jacco van der Tak kwam bij onze repetitie luisteren. Bescheiden gaf hij toe in het verleden ook muziek gemaakt te hebben. Na wat aanmoediging kroop onze Burgemeester achter het drumstel en speelde met ons de Franse hit ‘Champs-Élysées’, onderdeel van één van onze Franse medleys.

U komt toch ook luisteren naar ons Nieuwjaarsconcert in Franse stijl op 6 januari?

Wij heffen graag het glas met u!

Nieuwjaarsconcert La Douce France

Frankrijk. Als we denken aan dit land, denken we aan wijn, druiven, kaas, stokbrood, mooie landschappen, heerlijk weer en… aan prachtige muziek! Frankrijk heeft door de jaren heen prachtige muziekstukken voortgebracht.

Tijdens ons nieuwjaarsconcert op 6 januari 2024 neemt het Barneveld Philharmonisch Orkest onder leiding van Ruud Welle samen met zangers Eline Welle en Arjen van de Merwe u mee op reis Frankrijk. Wij heffen graag met u het glas op een muzikaal 2024. Wij zien u graag dan!

Harmonie bezoekt ruim 450 basisschoolleerlingen met ‘Harmonie on Tour’

‘Harmonie on Tour’ heet de actie, die in totaal meer dan 450 leerlingen de kans heeft gegeven om te ervaren hoe leuk muziek is. De enthousiaste muzikanten namen verschillende instrumenten mee die de kinderen zelf ook mochten uitproberen. De Harmonie zet zich al lang in voor muziekeducatie en wil met ‘Harmonie on Tour’ kinderen motiveren om een instrument te gaan bespelen.

Afsluiting Muziekavontuur

Afgelopen dinsdag sloten de leerlingen van verschillende basisscholen, de cursus Muziekavontuur af. Samen met de leerlingen uit het Leerlingenorkest en de muzikanten uit De Jonge Phil, lieten ze horen wat ze de afgelopen periode allemaal hebben geleerd. Het was een fantastische avond!

Droomjacht

“De muzikale voorstelling van je dromen!”

De Jonge Phil en het Leerlingenorkest spelen orkestmuziek om bij weg te dromen- maar sommige dromen zijn avontuurlijker dan anderen!

Laat je meeslepen in het verhaal van een meisje dat graag wil leren om haar dromen te onthouden, en natuurlijk na te jagen. Met een gevarieerd programma van De Jonge Phil samen met het Leerlingenorkest.

Phil Good Top 2000

Het feel good muziekcafé

Tussen Kerst en Oud en nieuw zit heel Nederland aan radio en TV gekluisterd voor de ‘lijst der lijsten’! Phil Good neemt je mee langs alle hits van toen en nu, mét pre- en afterparty met DJ Melvin.

De Dijk, Anita Meyer, Michael Bublé… Phil Good speelt tijdens het gezellige muziekcafé hit na hit uit de Top 2000! Een avondvullend programma waar zeker niet van je verwacht wordt dat je netjes op je stoel blijft zitten. Deze avond wil je niet missen!

Kaarten via: deharmoniebarneveld.nl/tickets

Afsluiting Muziek BSO en Tutti Colore

Op 14 februari laten maar liefst 18 kinderen van de muziek BSO en Tutti Colore samen met De Jonge Phil horen wat ze de afgelopen periode tijdens hun muzikale cursus hebben geleerd. Van harte welkom om vanaf 19.00 uur te komen luisteren in de kleine zaal van Het Schaffelaartheater. Op 10 maart begint er weer een nieuwe cursus Tutti Colore. Interesse? Kijk bij het kopje ‘inschrijven’ voor meer informatie of om uw zoon of dochter in te schrijven!

Nieuwjaarconcert La Vita È Bella

Rode wijn, bergtoppen bedekt met sneeuw, een prachtige winterse avond in Italië. Het Barnevelds Philharmonisch Orkest neemt u op zaterdag 14 januari tijdens het nieuwjaarsconcert mee op reis naar Italië, waar u niet alleen orkestrale muziek zult horen, maar ook meegenomen wordt door de warme stem van sopraan Petra Berger. Wij heffen graag met u het glas op 2023, een jaar vol nieuwe kansen. Kaarten via https://www.ticketview.nl/shop/deharmoniebarneveld

Happy New Year!