Muziekgezelschap De Harmonie is twee ereleden rijker

Maarten en Bart benoemd tot Erelid

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van Muziekgezelschap De Harmonie afgelopen zaterdag heeft voorzitter Sander van Beek twee oud-voorzitters namens de vereniging benoemd tot erelid. Maarten Struijs en Bart van Veldhuizen zijn beiden al meer dan 50 jaar verbonden aan de vereniging (resp. 56 en 53 jaar) en hebben zich in die jaren beiden vele jaren ingezet als bestuurslid en vrijwilliger.

Mede dankzij hun inzet is de vereniging geworden tot de bloeiende vereniging die het nu is. Van de bouw en uitbreiding van het verenigingsgebouw aan de Narcissenstraat tot aan de realisatie van het verenigingsgebouw in het Schaffelaartheater, beiden hebben hier in hun eigen hoedanigheid een belangrijke rol ingespeeld.

Het belang van de inzet van Maarten en Bart voor de vereniging is al eerder erkend, beiden heren zijn hiervoor al koninklijk onderscheiden. Het bestuur en de leden van Muziekgezelschap De Harmonie vinden het belangrijk dat zij ook vanuit de vereniging de waardering krijgen die bij hun inzet hoort. “Ik heb veel gegeven in de jaren dat ik lid ben, maar ik heb nog veel meer terug gekregen” aldus Maarten die zich net als Bart overvallen, vereerd en trots voelde. “Mijn vereniging is gelukkig onze vereniging. Van iedereen zoals het hoort. We gaan net als de afgelopen 25 jaar volop crescendo door” besluit Bart.