Muzikaal spektakel met Karin Bloemen

Banner_Jubileumgala

Op zaterdag 22 november 2014 viert het Barnevelds Philharmonisch Orkest het 135-jarig jubileum van de vereniging met een Jubileumgala in het Schaffelaartheater. De avond belooft een muzikaal spektakel te worden waarin het orkest een zeer breed repertoire presenteert.

Een bijzondere Schilderijententoonstelling

Het Barnevelds Philharmonisch Orkest neemt u mee langs een muzikale schilderijententoonstelling. Speciaal voor het Jubileumgala hebben wij bekende (klassieke) muziekstukken geprogrammeerd die uitstekend passen bij De Harmonie als vereniging en onze orkesten. Deze losse muziekstukken verschillen van elkaar. Maar omdat ze allen iets vertellen over De Harmonie zijn ze onlosmakelijk aan elkaar verbonden. De promenades uit de Schilderijententoonstelling van Moessorgski vormen de verbindende schakel tussen de muziekstukken. U wandelt dus langs een bijzondere muzikale schilderijententoonstelling.

Na deze wandeling kunt u er nog eens goed voor gaan zitten. In een non-stop show speelt Karin Bloemen de hoofdrol waarin bekende liedjes de revue passeren. Begeleid door het orkest neemt zij u mee langs onder andere Het Dorp, Something en Zing, Vecht, Huil, Bid.

Karin Bloemen

Karin Bloemen is een zangeres en cabaretière die met haar opvallende verschijning, haar prachtige liedjes en bruisende optredens en theatershows al sinds 1983 de aandacht op zich weet te vestigen. Haar talent is meermalen erkend met verschillende prijzen, waaronder een Gouden Harp en de Edisonprijs.

Extra artiest: Harrie van Grinsven

Het Jubileumgala heeft naast “grote naam” Karin Bloemen ook een tweede artiest weten te strikken voor haar programma: Harrie van Grinsven zingt, begeleid door het orkest, enkele liedjes van Michael Bublé.
En dit is een echte Harmonie productie. Orkestlid Marius van Harn schreef de muziekstukken speciaal voor het Barnevelds Philharmonisch Orkest!

Bestel uw kaarten door hier te klikken!