Grote Clubactie voor nieuwe kleding De Jonge Phil

DJPVoor het eerst doet De Harmonie mee aan de Grote Clubactie. De Jonge Phil spaart al het hele jaar hard voor nieuwe concertkleding, en de opbrengst uit de Grote Clubactie draagt hier een steentje aan bij.

Wat is de Grote Clubactie?

Al meer dan 40 jaar steunt de Nationale Stichting Grote Clubactie het Nederlandse verenigingsleven. Volgens de stichting zijn verenigingen namelijk de basis voor een gezonde samenleving. De loten worden verkocht voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar de vereniging. Dit is al sinds het eerste lot een feit en daarmee ook de kracht van de Grote Clubactie. De Grote Clubactie heeft als hoofddoel het financieel gezonder maken van het Nederlandse verenigingsleven.

Loten kopen?

Wil jij De Jonge Phil helpen aan nieuwe concertkleding? Koop dan je loten via onderstaand adres:

Je maakt dan zelf kans op mooie prijzen, waaronder diverse geldprijzen. Een echte win-win situatie!