Gezocht: oud-leden Muziekgezelschap De Harmonie

Op zaterdagmiddag 28 juni organiseert Muziekgezelschap De Harmonie een reünie voor al haar oud-leden en huidige leden. De reünie start om 14.00 uur en duurt tot ongeveer 18.00 uur. In verenigingsgebouw De Phile in het Schaffelaartheater wordt een minimuseum opgezet en zijn films en foto’s te bekijken die de 135-jarige geschiedenis van De Harmonie laten zien. Dit alles gebeurt natuurlijk onder het genot van een hapje en drankje. De middag wordt afgesloten met een reünistenorkest, waarbij huidige leden en oud-leden die het leuk vinden samen enkele stukken ten gehore zullen brengen.

Voor deze reünie is De Harmonie op zoek naar oud-leden die ooit muziek hebben gemaakt bij De Harmonie. Ben jij ooit lid geweest of ken jij oud-leden van De Harmonie? Laat het dan weten! Je kunt je aanmelden voor de reünie door een mail te sturen naar reunie@deharmoniebarneveld.nl. We hopen natuurlijk op een zo groot mogelijke opkomst om samen het 135-jarig bestaan van De Harmonie te kunnen vieren.
De reünie is slechts één van de vele activiteiten die De Harmonie in dit feestelijke jaar organiseert. Op 12 juli vormen alle orkestleden van de vereniging één groot orkest tijdens Harmonie bloeit. Op het Raadhuisplein worden twee concerten gegeven, om 15.00 en 16.00 uur. Ook in de vakantie is De Harmonie present tijdens de Oud Veluwse Markten. Boerenkapel De Barre Bloazers maakt muziek op de markten en bezoekers kunnen op het Torenplein genieten van een lekker kopje koffie of een heerlijke boerenlunch, ook georganiseerd door De Harmonie. Het jaar wordt op spectaculaire wijze afgesloten door een galaconcert op 22 november met als eregast Karin Bloemen. Kaarten hiervoor zijn binnenkort beschikbaar via www.schaffelaartheater.nl.