24 uur lang muziek in verenigingsgebouw De Harmonie

Op vrijdag en zaterdag (21 en 22 maart) werd er in het verenigingsgebouw van Muziekgezelschap De Harmonie 24 uur lang muziek gemaakt tijdens de muziekmarathon.

De muziekmarathon begint op vrijdagavond om 19.00 uur en eindigt op zaterdagavond om 19.00 uur. 24 uur lang zijn leden van De Harmonie aanwezig om muziek te maken en daarmee geld in te zamelen voor de vereniging, die dit jaar 135 jaar bestaat. Alle leden mogen meedoen, of ze nu pas net in het Leerlingenensemble zitten of al jaren in het Barnevelds Philharmonisch Orkest meespelen.

Voor deze marathon wordt verenigingsgebouw De Phile (in het Schaffelaartheater) omgetoverd tot een bruin café waar bezoekers gratis toegang hebben. 24 uur lang kunnen zij de muzikanten aanmoedigen, onder het genot van een hapje en drankje luisteren naar de muziek en natuurlijk: sponsoren!